يک قولی هست می گويد اگر نتوانستی نزد ديگران خوب باشی چهره خوبان را خراب کن شيعه ايی که امروز می بينيم با شيعه های قرون اول فرق دارند شيعه های الان اعتقادهايی دارند که نزد شيعيان اول کفر وخروج از اسلام تلقي مي شد، مثل اعتقاد به غيب ائمه ومسائلی ديگر، اما شيعيان صفوی چون اصل ونسبی ندارند سعی می کنند با تمسک به روايت های ضعيف وموضوع اهل سنت به مذهب صفوی خود رنگ وبويی بدهند چون برای رنگ و جلا دادن به اين اعتقادات باطل خود در کتب دست اول خودشان چيزی پيدا نکردند. ما باذن الله با اسکن مطالب از کتب شيعه برای همه نشان خواهيم داد که اين شيعيان صفوی حتی متمسک به کتابه های خود نيستند وحتی سخنان ائمه عليهم السلام برايشان ذره ايی ارزش ندارد تا همه بدانند که اين ها به دروغ ادعای حب اهل بيت سر می دهند تا بتوانند با اين طريق به اسم دين واهل بيت از مردم ارتزاق وحکومت کنند.

۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

ناصبی در نظر شیعه


السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

همه شاید کلمه " نواصب "ناصبی  " را شنیده باشند  که به اصطلاح ساده به دشمنان ومبغضین اهل بیت می گویند نواصب
ودر نزد شیعه نواصب کافر ،مشرک، نجس تر از سگ، ومالشان هم حلال هست به هر نحوی بگیری وووو ما برای نمونه به چندتاش اشاره می کنیم تا نگویند بی دلیل صحبت می کنید

ناصبی حلال الدم هست وریختن خونش اشکال ندارد

علل الشرائع - الشيخ الصدوق - ج 2 - ص 601
 أبي رحمه الله قال : حدثنا سعد بن عبد الله عن أحمد بن محمد عن علي ابن الحكم عن سيف بن عميرة عن داود بن فرقد ، قال : قلت لأبي عبد الله عليه السلام ما تقول في قتل الناصب ، قال : حلال الدم لكني اتقي عليك فان قدرت ان تقلب عليه حائطا أو تغرقه في ماء لكيلا يشهد به عليك فافعل ، قلت : فما ترى في ماله ، قال توه ما قدرت عليه
 پدرم رحمة اللَّه عليه از سعد بن عبد اللَّه، از احمد بن محمّد از على بن حكم، از سيف بن عميره، از داود بن فرقد نقل كرده كه وى گفت: محضر مبارك حضرت ابى عبد اللَّه عليه السّلام عرض كردم: چه مى‏فرماييد در باره كشتن ناصبى؟
حضرت فرمودند: ريختن خونش حلال است ولى بر تو مى‏ترسم، اگر توانستى ديوارى را روى او بريزى يا در آب غرقش كنى تا شاهدى بر تو قايم نشود البته اين كار را بكن. عرض كردم: راجع به مالش چه مى‏فرماييد؟
حضرت فرمودند: در صورتى كه قدرت دارى مالش را تباه و تلف كن
آیت الله قزوینی در مورد این روایت می گوید صحیح است در کلیپی که خواهیم گذاشت در دقیقه 1و 56 ثانیه این مطلب را بیان می کند این هم تصویر کتاب تا مثل همیشه نگویند اهل سنت روایتها را قیچی می کنند
 کلیپی که قزوینی می گوید روایت صحیح است دقیقه 1و 56 :
http://www.aparat.com/v/e2030b4a76875fb39c94275a216d19b3148847
البته ایت الله قزوینی در این کلیپ می گوید نواصب با اهل سنت فرق می کنند ولی ما باذن الله مطالبی از کتب شیعه خواهیم گذاشت که به صورت واضح وشفاف اعتراف می کنند که ناصبی همان سنی است
ناصبیها از حرام زاده هم بدتر هستند
ثواب الأعمال و عقاب الأعمال؛ ص: 211
 عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ حَمْزَةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ عَنْ هِشَامِ بْنِ سَعْدٍ عَنْ أَبِي بَصِيرٍ لَيْثٍ الْمُرَادِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ إِنَّ نُوحاً ع حَمَلَ فِي السَّفِينَةِ الْكَلْبَ وَ الْخِنْزِيرَ وَ لَمْ يَحْمِلْ فِيهَا وَلَدَ الزِّنَاءِ وَ النَّاصِبُ شَرٌّ مِنْ وَلَدِ الزِّنَاءِ
محمّد بن على بن بابويه، ثواب الأعمال و عقاب الأعمال، ، دار الشريف الرضي للنشر، قم - ايران، دوم، 1406 ه‍ ق
امام صادق عليه السّلام فرمودند: همانا حضرت نوح عليه السّلام سگ و خوك را در كشتى خود سوار كرد، ولى حرامزاده را سوار نكرد. و ناصبى بدتر از حرامزاده است
به تصویر کتاب توجه کنید :
 
اموال نواصب
در نزد شیعه اموال ناصبی حلال هست که آن را به هر طریقع غصب کنی وبرداری ولی خمس فراموش نباید بشود  البته این حرف منو یاد فتوی آیت الله روحانی انداخت که به یک سوال کننده که اموالی از فلمهای مبتذل به دست آورده بود که در جوابش گفته بود خمس اموال را بفرست تا حلال شود افتادم
روایتهای حلال بودن اموال نواصب زیاد هست ولی خیلی ها شاید علمای بزرگ مذهب شیعه را نشاسند ولی امام خمینی را دیگه هم همی شناسند به همین دلیل گفتم کلام ایشان بگذارم که نزد روافض امروزی کلام خمینی هم از کلام خدا هم بیشتر طرفدار دارد
تحرير الوسيلة؛ ج1، ص: 352
على الأصح، نعم يعتبر فيه أن لا يكون غصبا من مسلم أو ذمي أو معاهد و نحوهم من محترمى المال، بخلاف ما كان في أيديهم من أهل الحرب و إن لم يكن الحرب معهم في تلك الغزوة، و الأقوى إلحاق الناصب بأهل الحرب في إباحة ما اغتنم منهم و تعلق الخمس به، بل الظاهر جواز أخذ ما له أين وجد و بأيّ نحو كان، و وجوب إخراج خمسه
سيد روح اللّٰه موسوى، تحرير الوسيلة، ، مؤسسه مطبوعات دار العلم، قم - ايران، اول، ه‍ ق
واقوی آن است که ناصبی هم در مباح بودن آنچه که از ایشان به غنیمت گرفته می شود وخمس به آن تعلق می گیریدبه اهل جنگ ملحق می شودبلکه ظاهرآن است که گرفتن مال او هر جا وهرطوری که باشد جایز است واخراج خمس آن واجب است
این هم تصویر کتاب خمینی :

در پستهای آینده ثابت خواهیم کرد که از نظر شیعه ناصبی کسی که دوازده امامی نباشد است مثل اهل سنت وزیدیه ووو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر