يک قولی هست می گويد اگر نتوانستی نزد ديگران خوب باشی چهره خوبان را خراب کن شيعه ايی که امروز می بينيم با شيعه های قرون اول فرق دارند شيعه های الان اعتقادهايی دارند که نزد شيعيان اول کفر وخروج از اسلام تلقي مي شد، مثل اعتقاد به غيب ائمه ومسائلی ديگر، اما شيعيان صفوی چون اصل ونسبی ندارند سعی می کنند با تمسک به روايت های ضعيف وموضوع اهل سنت به مذهب صفوی خود رنگ وبويی بدهند چون برای رنگ و جلا دادن به اين اعتقادات باطل خود در کتب دست اول خودشان چيزی پيدا نکردند. ما باذن الله با اسکن مطالب از کتب شيعه برای همه نشان خواهيم داد که اين شيعيان صفوی حتی متمسک به کتابه های خود نيستند وحتی سخنان ائمه عليهم السلام برايشان ذره ايی ارزش ندارد تا همه بدانند که اين ها به دروغ ادعای حب اهل بيت سر می دهند تا بتوانند با اين طريق به اسم دين واهل بيت از مردم ارتزاق وحکومت کنند.

۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

آیت الله زنجانی می گوید اهل سنت نواصب هستند

آیت الله موسی زنجانی در کتابش كتاب نكاح ج18، ص: 5737و5738 می گوید :
1- بداهت حرمت ازدواج با ناصبى، و ناصبى بودن مخالفين شيعه:
گرچه برخى از متأخرين ناصبى را بر كسى اطلاق كردهاند كه از پيامبر اكرم و اهل بيت آن بزرگوار صلوات الله عليهم تبرّى داشته باشد، ليكن با توجه به اينكه چنين كسى خارجاً وجود ندارد، و با عنايت به مفاد دو روايت عبد الله بن سنان  و معلى بن خنيس  كه ميزان نصب را دشمنى و تبرّى از شيعيان- به دليل محبت و اعتقاد آنها به ولايت آل پيامبر- معرفى  كردهاند، ناصبى كسى است كه با شيعيان مخالف و دشمن باشد. بنابراين، به غير از مستضعفين كه از مسائل امامت اطلاعى ندارند،ساير فرقههاى اهل سنت، از نواصب محسوب مىگردند. و چون حرمت ازدواج با نواصب از ضروريات فقه مىباشد، ازدواج با مرد غير مستضعفى كه از اهل سنت است جايز نخواهد بود.

2- ناصبى و كافر بودن كسى كه جبت و طاغوت را بر حضرت امير عليه السلام مقدم مىدارد و نسبت به ائمه عليهم السلام معرفت ندارد:
از جمله امور ديگرى كه صاحب حدائق براى اثبات حرمت به آنها استدلال فرموده، دو روايت است:
اول روايتى كه محمد بن على بن عيسى طلحى كه از آل طلحه و اشعرىهاى قم است، از ابى الحسن ثالث حضرت هادى عليه السلام درباره ميزان نصب سؤال كرده است
محمد بن ادريس فى آخر السرائر نقلًا من كتاب مسائل الرجال عن ابى الحسن على بن محمد عليه السلام ان محمد بن على بن عيسى كتب اليه يسأله عن الناصب هل يحتاج فى امتحانه الى اكثر من تقديمه الجبت و الطاغوت و اعتقاد امامتهما؟ فرجع الجواب: من كان على هذا فهو ناصب
سؤال مىكند: آيا براى اثبات ناصبى بودن يك فرد، بيش از اينكه به امامت جبت و طاغوت (ابوبکروعمر) اعتقاد داشته باشد و آنها را بر حضرت امير المؤمنين عليه السلام مقدم بدارد، چيز ديگرى لازم است؟ حضرت مىفرمايند: كسى كه داراى چنين خصوصيتى باشد ناصبى است.
بنابراين، اهل سنت به جز مستضعفين همگى از نواصب شمرده مىشوند.
زنجانى، سيد موسى شبيرى، كتاب نكاح (زنجانى)، 23 جلد، مؤسسه پژوهشى راىپرداز، قم - ايران، اول، 1419 ه‍ ق
مشخصات کامل تر:
 نام كتاب: كتاب نكاح
 موضوع: فقه استدلالى
 نويسنده: زنجانى، سيد موسى شبيرى
 تاريخ وفات مؤلف: ه‍ ق
 زبان: فارسى
 قطع: وزيرى
 تعداد جلد: 23
 ناشر: مؤسسه پژوهشى راىپرداز
 تاريخ نشر: 1419 ه‍ ق
 نوبت چاپ: اول
 مكان چاپ: قم- ايران
 محقق/ مصحح: مؤسسه پژوهشى راىپرداز
واضحتر از این دیگه هست آیا هنوز می گویید ما اهل سنت را ناصبی نمی دانیم واین حرفا از دروغ های وهابیها وبنی امیه هست تازه این زنجانی کسی که ابوبکر وعمررا بر حضرت علی ترجیح دهد تکفیر می کند
دوستان متنی که با رنگ سبز مشخص کردم که حرمت ازدواج با ناصبی از ضروریات هست یادتان باشد که مطلبی جالبی برایتان بگذارم ازدواج امام معصوم با یک زن ناصبیه که به حضرت علی دشنام میداد
خود امام معصوم با ناصبی ازدواج کرده واینها می گن حرام هست ازدواج کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر